Електронна бібліотека Житомирського державного університету

НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ

Гольцман І. О. (2009) НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції.. С. 102–103.

[thumbnail of тези_НЕОБХІДНІСТЬ_ЗАСТОСУВАННЯ_РЕКЛАМИ.pdf]
Preview
Текст
тези_НЕОБХІДНІСТЬ_ЗАСТОСУВАННЯ_РЕКЛАМИ.pdf

Завантажити (353kB) | Preview

Анотація

В даній статті викладено основні переваги використання маркетингових комунікацій в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 19 Черв 2014 10:32
Оновлення: 15 Серп 2015 07:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11717
ДСТУ 8302:2015: Гольцман І. О. НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції. 2009.. С. 102–103.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу