Хмелівська С. І. (2014) РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ЧОЛОВІЧИХ ГІМНАЗІЯХ КИЇВСЬКОГО УЧБОВОГО ОКРУГУ У ПЕРІОД ШКІЛЬНИХ РЕФОРМ 1864 ТА 1871 РР. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 74. С. 62–67. ISSN 2076-6173.
12.pdf
Завантажити (268kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу опублікованих і архівних матеріалів висвітлено регіональні особливості
процесу вивчення стародавніх і нових іноземних мов у чоловічих гімназіях Київського учбового округу в
період підготовки і здійснення реформ шкільної освіти 60-х – 70-х років ХІХ ст. Розглянуто тогочасні
плани та програми і на їх основі проаналізовано методику проведення занять з іноземної мови.
Акцентовано увагу на використання зарубіжних методів (метода Робертсона, генетичного метода
Магера) в організації іншомовної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Черв 2014 06:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11739 |
ДСТУ 8302:2015: | Хмелівська С. І. РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ЧОЛОВІЧИХ ГІМНАЗІЯХ КИЇВСЬКОГО УЧБОВОГО ОКРУГУ У ПЕРІОД ШКІЛЬНИХ РЕФОРМ 1864 ТА 1871 РР. . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 74. С. 62–67. |