Михайлова О. Л. (2014) ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 74. С. 79–83. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (280kB) | Preview
Анотація
У даній статті розглядаються питання необхідності прояву емпатійних здібностей у роботі вчителя.
Формулюється підхід до емпатійних здібностей, а також досліджується проблеми їх розвитку в
майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей з урахуванням особливостей умов, що
створюються у сучасному педагогічному ВНЗ. У статті також приводяться результати
діагностування рівня емпатійних якостей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей та
проводиться аналіз прояву емпатійних здібностей взагалі та її окремих каналів в студентів ІI та IІI
курсів педагогічного ВНЗ. Висвітлюється динаміка прояву емпатійних якостей в студентів, а також
пояснюється можлива причина, що може мати значний вплив на розвиток емпатійних якостей
майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей в умовах педагогічного ВНЗ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емпатія, розвиток здібностей, вчителі фізико-математичних спеціальностей |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Черв 2014 06:28 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11742 |
ДСТУ 8302:2015: | Михайлова О. Л. ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 74. С. 79–83. |