Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Андрушко А. (2014) ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 32–34.

[thumbnail of Тези_Андрушко.pdf]
Preview
Текст
Тези_Андрушко.pdf

Завантажити (204kB) | Preview

Анотація

Проблема конкурентоспроможності та обґрунтування напрямів її підвищення є особливо
актуальною у наш час. Одним із перспективних чинників щодо формування стійкої
конкурентоспроможності є торговельна марка, а саме її імідж, який дозволяє підтримувати
високу якість продукції та репутацію підприємства

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 25 Черв 2014 12:32
Оновлення: 15 Серп 2015 07:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11821

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу