Андрушко А. (2014) ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 32–34.
Preview
Тези_Андрушко.pdf
Завантажити (204kB) | Preview
Анотація
Проблема конкурентоспроможності та обґрунтування напрямів її підвищення є особливо
актуальною у наш час. Одним із перспективних чинників щодо формування стійкої
конкурентоспроможності є торговельна марка, а саме її імідж, який дозволяє підтримувати
високу якість продукції та репутацію підприємства
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 25 Черв 2014 12:32 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11821 |