Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МЕТОДИ ТА ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ЕКОНОМІКИ

Бенедюк С. (2014) МЕТОДИ ТА ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції.. С. 58–60.

[thumbnail of Тези_Бенедюк.pdf]
Preview
Текст
Тези_Бенедюк.pdf

Завантажити (440kB) | Preview

Анотація

Позакласна робота визначається як складова частина навчально-виховної роботи школи,
як одна з форм організації дозвілля учнів. Вона буває різноманітною за змістом і формами.
Нові вимоги: орієнтуватися у плані різноманітної економічної інформації, вміло оперувати
категоріями та постулатами ринкової економіки

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 25 Черв 2014 12:33
Оновлення: 15 Серп 2015 07:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11823
ДСТУ 8302:2015: Бенедюк С. МЕТОДИ ТА ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. 2014.. С. 58–60.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу