Шанскова А. (2014) Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції.. С. 117–119.
тези_Шанскова.pdf
Завантажити (207kB) | Preview
Анотація
Глобалізація характеризується посиленням економічної взаємозалежності національних
економік, що пов’язано із підвищенням швидкості руху та обсягів товарів, послуг,
технологій, капіталів через кордони. Це приводить до економічної інтеграції між країнами,
результатом якої є злиття національних ринків у єдиний ринок. Глобалізація впливає на
економічні відносини між суб’єктами підприємницької діяльності країн та спонукає їх до
формування механізму взаємодії у процесі створення економічних благ, адекватного
трансформаціям світової глобальної системи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 26 Черв 2014 08:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11830 |
ДСТУ 8302:2015: | Шанскова А. Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. 2014.. С. 117–119. |