Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ

Широкова М. (2014) ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції.. С. 121–122.

[thumbnail of Тези_Широкова.pdf]
Preview
Текст
Тези_Широкова.pdf

Завантажити (205kB) | Preview

Анотація

Таргетинг (з англ. target – ціль) є технологією інтернет-реклами, що дозволяє відібрати
користувачів за певною ознакою (чи кількома), виділити цільову аудиторію, що відповідає
визначеним критеріям. З використанням даного інструменту в інтернет-рекламі ефективність
взаємодії з аудиторією та віддача від взаємодії з нею підвищується, оскільки демонстрована
реклама відповідає їх інтересам.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Черв 2014 08:20
Оновлення: 15 Серп 2015 07:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11831
ДСТУ 8302:2015: Широкова М. ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ . Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. 2014.. С. 121–122.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу