Zhytomyr State University Library

ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ

Широкова М. (2014) ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 121-122.

[thumbnail of Тези_Широкова.pdf]
Preview
Text
Тези_Широкова.pdf

Download (205kB) | Preview

Abstract

Таргетинг (з англ. target – ціль) є технологією інтернет-реклами, що дозволяє відібрати
користувачів за певною ознакою (чи кількома), виділити цільову аудиторію, що відповідає
визначеним критеріям. З використанням даного інструменту в інтернет-рекламі ефективність
взаємодії з аудиторією та віддача від взаємодії з нею підвищується, оскільки демонстрована
реклама відповідає їх інтересам.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Economics, Management, Marketing, and Hospitality Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 26 Jun 2014 11:20
Last Modified: 15 Aug 2015 10:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11831
ДСТУ 8302:2015: Широкова М. ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ . Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. 2014. pp. 121-122.

Actions (login required)

View Item
View Item