Широкова М. (2014) ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 121-122.
Preview
Тези_Широкова.pdf
Download (205kB) | Preview
Abstract
Таргетинг (з англ. target – ціль) є технологією інтернет-реклами, що дозволяє відібрати
користувачів за певною ознакою (чи кількома), виділити цільову аудиторію, що відповідає
визначеним критеріям. З використанням даного інструменту в інтернет-рекламі ефективність
взаємодії з аудиторією та віддача від взаємодії з нею підвищується, оскільки демонстрована
реклама відповідає їх інтересам.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Economics, Management, Marketing, and Hospitality Business |
| Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
| Date Deposited: | 26 Jun 2014 11:20 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 10:13 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11831 |
| ДСТУ 8302:2015: | Широкова М. ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ . Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. 2014. pp. 121-122. |


