Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ

Харчук Д. (2014) ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 115–117.

[thumbnail of Харчук_4.pdf]
Preview
Текст
Харчук_4.pdf

Завантажити (289kB) | Preview

Анотація

Єврокомунікація є засобом просування, метою якого є налагодження безпосереднього
контакту з євроспоживачем як із кінцевим, так і з посередником. У межах комунікації
виокремлюють: особистий продаж; торги; виставки; та елементи маркетингу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Черв 2014 08:22
Оновлення: 15 Серп 2015 07:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11832

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу