Харчук Д. (2014) ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 115–117.
Preview
Харчук_4.pdf
Завантажити (289kB) | Preview
Анотація
Єврокомунікація є засобом просування, метою якого є налагодження безпосереднього
контакту з євроспоживачем як із кінцевим, так і з посередником. У межах комунікації
виокремлюють: особистий продаж; торги; виставки; та елементи маркетингу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 26 Черв 2014 08:22 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11832 |