Харчишина О. В. (2014) МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ НА ОСНОВІ ТЕОРІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ. Економіка. Управління. Інновації (1). С. 40–53.
eui_2014_1_106.pdf
Завантажити (163kB) | Preview
Анотація
Узагальнено результати досліджень щодо мотиваційної функції організаційної
культури підприємства. Визначено можливості мотиваційного впливу
організаційної культури в процесі задоволення потреб індивіда на робочому
місці. Проведено порівняльний аналіз складу традиційних засобів мотивації
персоналу та специфічних інструментів організаційної культури. Визначено
відмінності між традиційною системою мотивації праці та мотивацією праці
на основі теорії організаційної культури. Узагальнено результати
соціологічного дослідження організаційної культури та особливостей
реалізації її мотиваційної функції на підприємствах харчової промисловості.
Визначено, що підприємства харчової промисловості приділяють недостатньо
уваги розвитку організаційної культури та у неповній мірі використовують її
мотиваційний потенціал.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мотивація персоналу, організаційна культура, мотиваційна функція, потреби, засоби мотивації |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Наталія Юріївна Бальчук |
Дата подачі: | 26 Черв 2014 08:23 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11834 |