Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблеми оцінки якості освітніх послуг в системі освітнього менеджменту

Карпюк О. А. (2011) Проблеми оцінки якості освітніх послуг в системі освітнього менеджменту. Економіка. № 4.

[thumbnail of С.pdf]
Preview
Текст
С.pdf

Завантажити (501kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з
позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні
особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі
проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації
застосування розглянутих методик.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освітній менеджмент, якість освітніх послуг, моделі оцінки якості освіти, GAP аналіз, модель виправданих очікувань, модель зменшення пізнавального дисонансу, трьох факторна модель якості послуг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 26 Черв 2014 08:26
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11841
ДСТУ 8302:2015: Карпюк О. А. Проблеми оцінки якості освітніх послуг в системі освітнього менеджменту. Економіка. 2011. № 4.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу