Карпюк О. А. (2011) Проблеми оцінки якості освітніх послуг в системі освітнього менеджменту. Економіка. № 4.
Preview
С.pdf
Завантажити (501kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з
позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні
особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі
проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації
застосування розглянутих методик.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | освітній менеджмент, якість освітніх послуг, моделі оцінки якості освіти, GAP аналіз, модель виправданих очікувань, модель зменшення пізнавального дисонансу, трьох факторна модель якості послуг |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Наталія Юріївна Бальчук |
Дата подачі: | 26 Черв 2014 08:26 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11841 |
ДСТУ 8302:2015: | Карпюк О. А. Проблеми оцінки якості освітніх послуг в системі освітнього менеджменту. Економіка. 2011. № 4. |