Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Луференко Л. Ю. (2012) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Агросвіт. № 2. С. 40–44.

[thumbnail of ст 1-Луференко.pdf]
Preview
Текст
ст 1-Луференко.pdf

Завантажити (433kB) | Preview

Анотація

Проаналізовано сучасний рівень та основні тенденції рекламної діяльності молокопереробних підприємств. Визначеноособливості здійснення рекламної діяльності молокопереробними підприємствами та окреслено ключові складові забезпечення її ефективності за умов нестабільного бізнес-середовища

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 26 Черв 2014 08:33
Оновлення: 15 Серп 2015 07:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11844
ДСТУ 8302:2015: Луференко Л. Ю. ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Агросвіт. 2012. № 2. С. 40–44.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу