Луференко Л. Ю. (2012) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Агросвіт. № 2. С. 40–44.
Preview
ст 1-Луференко.pdf
Завантажити (433kB) | Preview
Анотація
Проаналізовано сучасний рівень та основні тенденції рекламної діяльності молокопереробних підприємств. Визначеноособливості здійснення рекламної діяльності молокопереробними підприємствами та окреслено ключові складові забезпечення її ефективності за умов нестабільного бізнес-середовища
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Наталія Юріївна Бальчук |
Дата подачі: | 26 Черв 2014 08:33 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11844 |
ДСТУ 8302:2015: | Луференко Л. Ю. ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Агросвіт. 2012. № 2. С. 40–44. |