Бондарчук Ольга (2014) Художні функції пейзажу в новелах В. Стефаника й М. Коцюбинського. Перша спроба. Студентська наукова творчість. № 8. С. 5–8.
Preview
Бондарчук.pdf
Завантажити (127kB) | Preview
Анотація
В українській літературі початку ХХ століття
виокремлюються нові літературні течії в межах модернізму:
імпресіонізм, експресіонізм, неоромантизм. Використання пейзажу
певною мірою відображає стильові відмінності. Імпресіоністичний
пейзаж набув суб’єктивних рис, він заглиблюється у внутрішній
світ людини. Експресіоністичний пейзаж, на противагу
імпресіонізму, відображає лаконізм та об’єктивізм. Неоромантики
залучають містицизм, описи води, ночі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) > PN0441 Історія літератури |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Олена Олександрівна Юрчук |
Дата подачі: | 27 Лип 2014 10:46 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11979 |
ДСТУ 8302:2015: | Бондарчук Ольга Художні функції пейзажу в новелах В. Стефаника й М. Коцюбинського. Перша спроба. Студентська наукова творчість. 2014. № 8. С. 5–8. |