Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОСНОВИ ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОГО АПАРАТУ КРИПТОЛОГІЇ

Загацька Н. О. (2014) ОСНОВИ ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОГО АПАРАТУ КРИПТОЛОГІЇ. Інформаційні технології в освіті. № 18.

[thumbnail of 149-158.pdf]
Preview
Текст
149-158.pdf

Завантажити (505kB) | Preview

Анотація

Становлення криптології як науки зумовило необхідність формування власного
понятійного апарату цієї дисципліни з притаманною йому специфікою. Проблема полягає у
відсутності до теперішнього часу загальноприйнятого тлумачення понять та термінів,
вивчення яких є основою для успішного засвоєння студентами навчального матеріалу
дисципліни.
Одним із основних завданнями, що мають бути вирішені у процесі навчання цієї
дисципліни, є забезпечення ґрунтовного вивчення студентами теоретичних основ, що в
подальшому сприятиме формуванню професійних компететностей, необхідних для розуміння
загальних принципів побудови криптографічних систем.
Статтю присвячено дослідженню понятійно-термінологічного апарату криптології.
Проведено порівняльний аналіз понять цієї науки на основі вітчизняних та зарубіжних
фахових джерел, тлумачних і спеціалізованих словників, нормативно-правових та
законодавчих актів України у галузі криптографічного захисту даних. У статі описуються
фундаментальні та похідні терміни з огляду на їх структурно-логічні зв’язки. Запропоновано
класифікацію криптосистем: за особливостями ключа, за видом та за технологію
шифрування. Робиться спроба уточнення єдиної термінології науки, що сприятиме
підвищенню рівня оволодіння нею майбутніми фахівцями з інформатики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 29 Лип 2014 09:20
Оновлення: 01 Вер 2015 15:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12056
ДСТУ 8302:2015: Загацька Н. О. ОСНОВИ ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОГО АПАРАТУ КРИПТОЛОГІЇ. Інформаційні технології в освіті. 2014. № 18.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу