Коновальчук І. І. (2013) Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів. Педагогічний дискурс: зб. наук. праць. № 14. С. 246–251.
І.Коновальчук Стаття Хмельницький Проблемні локуси синергетичного аналізу інновацій.pdf
Завантажити (391kB) | Preview
Анотація
Обґрунтовано правомірність та доцільність використання синергетичної методології для дослідження освітніх інновацій. Визначені проблемні локуси дослідження інноваційних освітніх процесів, що потребують застосування синергетичного підходу й можуть знайти вирішення в координатах синергетики. Синергетичні методи дозволяють розкрити нові смислові аспекти процесів та механізмів саморозвитку й самоорганізації інноваційних педагогічних систем. Відповідно до принципів системного синергізму нововведення характеризуються самодетермінованістю, нелінійністю, ймовірністю, біфуркаційністю, багатоваріантністю змін та творчою активністю їх суб’єктів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інновація, інноваційний процес, інноваційна педагогічна система, синергетичний підхід, проблемні локуси дослідження інновацій |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4420 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Серп 2014 07:52 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12106 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів . Педагогічний дискурс: зб. наук. праць. 2013. № 14. С. 246–251. |