Коновальчук І. І. (2013) Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів. Педагогічний дискурс: зб. наук. праць. № 14. pp. 246-251.
І.Коновальчук Стаття Хмельницький Проблемні локуси синергетичного аналізу інновацій.pdf
Download (391kB) | Preview
Abstract
Обґрунтовано правомірність та доцільність використання синергетичної методології для дослідження освітніх інновацій. Визначені проблемні локуси дослідження інноваційних освітніх процесів, що потребують застосування синергетичного підходу й можуть знайти вирішення в координатах синергетики. Синергетичні методи дозволяють розкрити нові смислові аспекти процесів та механізмів саморозвитку й самоорганізації інноваційних педагогічних систем. Відповідно до принципів системного синергізму нововведення характеризуються самодетермінованістю, нелінійністю, ймовірністю, біфуркаційністю, багатоваріантністю змін та творчою активністю їх суб’єктів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | інновація, інноваційний процес, інноваційна педагогічна система, синергетичний підхід, проблемні локуси дослідження інновацій |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Theory and Methods of Preschool and Inclusive Education |
| Depositing User: | Users 4420 not found. |
| Date Deposited: | 19 Aug 2014 10:52 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 10:32 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12106 |
| ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів . Педагогічний дискурс: зб. наук. праць. 2013. № 14. pp. 246-251. |


