Zhytomyr State University Library

Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів

Коновальчук І. І. (2013) Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів. Педагогічний дискурс: зб. наук. праць. № 14. pp. 246-251.

[thumbnail of І.Коновальчук Стаття Хмельницький Проблемні локуси синергетичного аналізу інновацій.pdf]
Preview
Text
І.Коновальчук Стаття Хмельницький Проблемні локуси синергетичного аналізу інновацій.pdf

Download (391kB) | Preview

Abstract

Обґрунтовано правомірність та доцільність використання синергетичної методології для дослідження освітніх інновацій. Визначені проблемні локуси дослідження інноваційних освітніх процесів, що потребують застосування синергетичного підходу й можуть знайти вирішення в координатах синергетики. Синергетичні методи дозволяють розкрити нові смислові аспекти процесів та механізмів саморозвитку й самоорганізації інноваційних педагогічних систем. Відповідно до принципів системного синергізму нововведення характеризуються самодетермінованістю, нелінійністю, ймовірністю, біфуркаційністю, багатоваріантністю змін та творчою активністю їх суб’єктів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інновація, інноваційний процес, інноваційна педагогічна система, синергетичний підхід, проблемні локуси дослідження інновацій
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Theory and Methods of Preschool and Inclusive Education
Depositing User: Users 4420 not found.
Date Deposited: 19 Aug 2014 10:52
Last Modified: 15 Aug 2015 10:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12106
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук І. І. Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів . Педагогічний дискурс: зб. наук. праць. 2013. № 14. pp. 246-251.

Actions (login required)

View Item
View Item