Козел О. С., Коновальчук І. І. (2014) Розвиток у старших дошкільників творчих здібностей засобами образотворчої діяльності. ЖДУ ім. І. Франка.
Мій диплом.pdf
Завантажити (196kB) | Preview
Анотація
Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.
Експериментальна база дослідження. Дослідно-експериментальна
робота проводилась у старшій групі Житомирського дошкільного
навчального закладу № 66. Вибірка становить 20 дітей.
Теоретичне значення дослідження: уточнено зміст понять
“здібності”, “творчі здібності” ; виділено зміст і структуру творчих
здібностей; конкретизовано особливості розвитку творчих здібностей у дітей
старшого дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності; обґрунтовано
організаційно-педагогічні умови розвитку творчих здібностей засобами
образотворчої діяльності; визначені критерії, показники та дана якісна
характеристика рівнів розвитку творчих здібностей старших дошкільників;
створено модель розвитку творчих здібностей у процесі образотворчої
діяльності.
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Вер 2014 11:03 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12350 |