Козел О. С. and Коновальчук І. І. (2014) Розвиток у старших дошкільників творчих здібностей засобами образотворчої діяльності. ЖДУ ім. І. Франка.
Мій диплом.pdf
Download (196kB) | Preview
Abstract
Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження.
Експериментальна база дослідження. Дослідно-експериментальна
робота проводилась у старшій групі Житомирського дошкільного
навчального закладу № 66. Вибірка становить 20 дітей.
Теоретичне значення дослідження: уточнено зміст понять
“здібності”, “творчі здібності” ; виділено зміст і структуру творчих
здібностей; конкретизовано особливості розвитку творчих здібностей у дітей
старшого дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності; обґрунтовано
організаційно-педагогічні умови розвитку творчих здібностей засобами
образотворчої діяльності; визначені критерії, показники та дана якісна
характеристика рівнів розвитку творчих здібностей старших дошкільників;
створено модель розвитку творчих здібностей у процесі образотворчої
діяльності.
Item Type: | Other |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | Users 4431 not found. |
Date Deposited: | 05 Sep 2014 11:03 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 08:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12350 |