Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі

Максимова О. О. (2012) Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі. Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах: збірник науково-методичних праць.. С. 7–15.

[thumbnail of Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах.pdf]
Preview
Текст
Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах.pdf

Завантажити (488kB) | Preview

Анотація

У статті розкриваються особливості становлення взаємин першокласника з
вчителями та однолітками, характеризується статус суб’єкта, аналізуються ознаки
педагогічного спілкування на суб’єкт-суб’єктному рівні, даються рекомендації щодо формування
вихованця як суб’єкта власної діяльності й поведінки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 08 Вер 2014 07:31
Оновлення: 15 Серп 2015 07:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12357
ДСТУ 8302:2015: Максимова О. О. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі. Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах: збірник науково-методичних праць. 2012.. С. 7–15.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу