Максимова О. О. (2012) Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі. Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах: збірник науково-методичних праць.. С. 7–15.
Preview
Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах.pdf
Завантажити (488kB) | Preview
Анотація
У статті розкриваються особливості становлення взаємин першокласника з
вчителями та однолітками, характеризується статус суб’єкта, аналізуються ознаки
педагогічного спілкування на суб’єкт-суб’єктному рівні, даються рекомендації щодо формування
вихованця як суб’єкта власної діяльності й поведінки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Вер 2014 07:31 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12357 |
ДСТУ 8302:2015: | Максимова О. О. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі. Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах: збірник науково-методичних праць. 2012.. С. 7–15. |