Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ

Бусько М. Б. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..

[thumbnail of aref_Бусько.doc] Текст
aref_Бусько.doc

Завантажити (214kB)

Анотація

Дисертація присвячена дослідженню організації навчання іммігрантів у системі освіти дорослих Канади.
Визначено методологічні основи та поняттєво-категорійний апарат дослідження. Окреслено особливості державної підтримки (на всіх етапах імміграційного процесу) та управління системою навчання іммігрантів у Канаді (закони, стратегії, плани дій, програми та ініціативи) на федеральному і провінційному рівнях. Здійснено аналіз змістового компоненту навчання іммігрантів: знання (гуманітарні, соціально-економічні, професійні та практичні), уміння і навички, цінності. Охарактеризовано операційний компонент навчання дорослих іммігрантів: форми і види (стаціонарна, заочна; дистанційна, комбінована), методи (словесні, наочні, практичні, аналітичні, синтетичні, репродуктивні).
Обґрунтовано можливості творчого використання прогресивних ідей канадського досвіду навчання іммігрантів у системі освіти дорослих України.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освіта дорослих, система освіти дорослих, навчання дорослих, зміст навчання, форми й методи навчання, іммігрант, Канада.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 09 Вер 2014 12:41
Оновлення: 09 Вер 2014 12:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12453
ДСТУ 8302:2015: Бусько М. Б. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІММІГРАНТІВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ . АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу