Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН

Мазко О. П. (2014) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[thumbnail of aref_Мазко.doc] Текст
aref_Мазко.doc

Завантажити (371kB)

Анотація

Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін.
Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці та уточнено базові поняття дослідження. Розкрито сутність культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов.
Науково обґрунтовано модель формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Визначено й охарактеризовано найбільш ефективні технології формування культури педагогічної взаємодії, критерії, показники та рівні її сформованості.
Розроблено технологію формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Ефективність впровадження технології у навчальний процес доведено та перевірено експериментально; окреслено перспективи подальших наукових пошуків

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічна взаємодія, безпосередня педагогічна взаємодія, комп’ютерно-опосередкована педагогічна взаємодія, культура педагогічної взаємодії, професійна підготовка, інтерактивні технології навчання, фахові дисципліни.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 10 Вер 2014 06:42
Оновлення: 10 Вер 2014 06:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12475

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу