Мазко О. П. (2014) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![aref_Мазко.doc [thumbnail of aref_Мазко.doc]](https://eprints.zu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png)
aref_Мазко.doc
Завантажити (371kB)
Анотація
Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін.
Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці та уточнено базові поняття дослідження. Розкрито сутність культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов.
Науково обґрунтовано модель формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Визначено й охарактеризовано найбільш ефективні технології формування культури педагогічної взаємодії, критерії, показники та рівні її сформованості.
Розроблено технологію формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Ефективність впровадження технології у навчальний процес доведено та перевірено експериментально; окреслено перспективи подальших наукових пошуків
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна взаємодія, безпосередня педагогічна взаємодія, комп’ютерно-опосередкована педагогічна взаємодія, культура педагогічної взаємодії, професійна підготовка, інтерактивні технології навчання, фахові дисципліни. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 10 Вер 2014 06:42 |
Оновлення: | 10 Вер 2014 06:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12475 |