Орлова О. А. (2014) Підготовка вчителя до особистісного самовдосконалення учнів основної школи у післядипломній освіті. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![aref_Орлова.doc [thumbnail of aref_Орлова.doc]](https://eprints.zu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png)
aref_Орлова.doc
Download (235kB)
Abstract
Дисертація присвячена проблемі підготовки вчителя до особистісного самовдосконалення учнів основної школи у післядипломній освіті.
На основі обґрунтування теоретико-методологічних засад проведено категоріальний аналіз базових понять дослідження: "самовдосконалення", "особистісне самовдосконалення", "особистісне самовдосконалення учня основної школи", "підготовка вчителя до особистісного самовдосконалення учнів". Категоріальний аналіз актуалізованих понять відображає їх загальний зміст, специфіку, характер та взаємозв’язок.
Вивчено рівень готовності вчителя до особистісного самовдосконалення учнів основної школи. Обґрунтовано роль закладів післядипломної освіти в розв’язанні окресленої проблеми та необхідність поетапної професіоналізації їх навчального процесу шляхом змістової інтерпретації курсового і міжкурсового періодів. Розроблено педагогічну технологію підготовки вчителя до особистісного самовдосконалення учнів основної школи як шлях удосконалення навчального процесу курсового періоду в закладах післядипломної педагогічної освіти. Її ефективність доведено й перевірено експериментально; визначено перспективи подальших наукових пошуків.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | самовдосконалення, особистісне самовдосконалення, особистісне самовдосконалення учнів основної школи, післядипломна освіта, підготовка вчителя до особистісного самовдосконалення учнів основної школи. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: | Users 2944 not found. |
Date Deposited: | 10 Sep 2014 06:52 |
Last Modified: | 08 Oct 2014 12:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12478 |