Чернишова А. М. (2014) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ХОРЕОГРАФІЇ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
aref_Чернишова.doc
Завантажити (241kB)
Анотація
Дисертація присвячена проблемі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії.
Проведено історико-педагогічний аналіз проблеми еволюції пластичного образу як підґрунтя професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до викладання хореографії. На основі обґрунтування теоретико-методологічних засад здійснено категоріальний аналіз базових понять дослідження ("хореографія", "професійно-педагогічна підготовка"), який відображає їх загальний зміст, специфіку, характер та взаємозв’язок. Обґрунтовано необхідність удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії.
Вивчено рівень професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів до викладання хореографії як стратегічно розгорнутого процесу. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель та на її основі педагогічну технологію професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів до викладання хореографії. Її ефективність доведено й перевірено експериментально; визначено перспективи подальших наукових пошуків.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | хореографія, танець, професійно-педагогічна підготовка, індивідуальний хореографічний почерк майбутніх учителів початкових класів, професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 10 Вер 2014 10:09 |
| Оновлення: | 10 Вер 2014 10:15 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12482 |
| ДСТУ 8302:2015: | Чернишова А. М. ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ХОРЕОГРАФІЇ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014. |


