Поліняка О. А., Клименюк Ю. М. (2014) Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів засобами дидактичних ігор. ЖДУ ім. І.Франка.
Preview
moya_diplomna.pdf
Завантажити (331kB) | Preview
Анотація
Предмет дослідження –організаційно-педагогічні умови спільної
роботи школи та сім’ї у розвитку обдарованих учнів початкової школи.
Мета дослідження – визначити і теоретично та практично
обґрунтувати напрями співпраці школи та сім’ї у розвитку обдарованих учнів
початкових класів.
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2014 12:42 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12556 |