Костюк Ю. С. (2014) Розробка моделі управління навчанням рухових дій з баскетболу учнів середніх класів сільської малокомплектної школи. "Науково-педагогічні проблеми фізичної культури". Т. 3, № 44. С. 380–384.
Київ’.pdf
Завантажити (561kB) | Preview
Анотація
В статті особлива увага приділяється проблемі управління процесом навчання руховим діям у баскетболі. Висвітлено специфічні особливості навчально-виховного процесу сільських малокомплектних шкіл. Побудована модель управління навчанням рухових дій з баскетболу для учнів середніх класів, які проживають в сільській місцевості, де розкрито складові навчально-виховного процесу з урахуванням диференційованого підходу у формуванні рухових умінь. Визначені критерії оцінювання, на підставі яких проводиться оцінка результатів виконання рухової дії. Розроблені рівні сформованості як якісних так і кількісних показників. Визначена особлива роль вчителя фізичної культури, як суб’єкта управління навчальним процесом.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модель, сільська малокомплектна школа, навчально-виховний процес, баскетбол, рухова дія. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Григорій Петрович Грибан |
Дата подачі: | 30 Вер 2014 12:15 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12865 |
ДСТУ 8302:2015: | Костюк Ю. С. Розробка моделі управління навчанням рухових дій з баскетболу учнів середніх класів сільської малокомплектної школи. "Науково-педагогічні проблеми фізичної культури". 2014. Т. 3, № 44. С. 380–384. |