Максимова О. О. (2014) Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб.. № 81. С. 49–52.
Preview
Электронная библ Максимова.pdf
Завантажити (304kB) | Preview
Анотація
У статті аналізується поняття «особистісний потенціал молодшого школяра», подається опис характерних для даного вікового періоду змін у психічній, інтелектуальній, комунікативній сферах. Розглядаються педагогічні умови оптимального розкриття потенцій дитини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Жовт 2014 13:27 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13324 |
ДСТУ 8302:2015: | Максимова О. О. Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб.. 2014. № 81. С. 49–52. |