Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра

Максимова О. О. (2014) Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб.. № 81. С. 49–52.

[thumbnail of Электронная библ Максимова.pdf]
Preview
Текст
Электронная библ Максимова.pdf

Завантажити (304kB) | Preview

Анотація

У статті аналізується поняття «особистісний потенціал молодшого школяра», подається опис характерних для даного вікового періоду змін у психічній, інтелектуальній, комунікативній сферах. Розглядаються педагогічні умови оптимального розкриття потенцій дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 24 Жовт 2014 13:27
Оновлення: 15 Серп 2015 09:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13324
ДСТУ 8302:2015: Максимова О. О. Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб.. 2014. № 81. С. 49–52.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу