Криворучко Т. В. (2006) Використання інтерактивних технологій при навчанні іншомовного комунікативного читання соціокультурних текстів у початковій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 92–95.
Preview
1.pdf
Завантажити (119kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто методику використання інтерактивних технологій з метою формування соціокультурної компетенції у початковій школі. Запропоновано алгоритм опрацювання тексту з соціокультурним змістом, на кожному етапі якого застосовуються методичні стратегії моделювання мовленнєвих ситуацій і організації взаємодії в різних навчальних режимах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:11 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1342 |