Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діагностика сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності як педагогічна проблема

Кривонос О. М. (2010) Діагностика сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності як педагогічна проблема. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України: Матеріали наукової конференції.. С. 25–27.

[thumbnail of Кривонос.pdf]
Preview
Текст
Кривонос.pdf

Завантажити (55kB) | Preview

Анотація

Виразною ознакою розвитку національної системи освіти є розбудова її на компетентністно орієнтованій основі, тому одним із пріоритетних завдань вищої педагогічної освіти є зростання значення компетентності майбутнього фахівця.
Тому останнім часом активно обговорюється питання підготовки бакалаврів на принципах і засадах компетентнісного підходу як такого, що забезпечує підготовку фахівця відповідно до вимог сьогодення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 04 Лист 2014 12:14
Оновлення: 15 Серп 2015 09:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13590
ДСТУ 8302:2015: Кривонос О. М. Діагностика сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності як педагогічна проблема. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України: Матеріали наукової конференції. 2010.. С. 25–27.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу