Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів

Стахова О. О. (2014) Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 197–202. ISSN 2311-8466.

[thumbnail of Stahova_2014.pdf]
Preview
Текст
Stahova_2014.pdf

Завантажити (478kB) | Preview

Анотація

У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впливу педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна самосвідомість, педагогічна спрямованість, ціннісні орієнтації, мотиви вибору професії
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 05 Лист 2014 21:38
Оновлення: 15 Серп 2015 09:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13665

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу