Стахова О. О. (2014) Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 197–202. ISSN 2311-8466.
Stahova_2014.pdf
Завантажити (478kB) | Preview
Анотація
У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впливу педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна самосвідомість, педагогічна спрямованість, ціннісні орієнтації, мотиви вибору професії |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 21:38 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13665 |