Кирильчук І. В. (2014) Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 223–227. ISSN 2311-8466.
Preview
Kyrylchuk_2014.pdf
Завантажити (411kB) | Preview
Анотація
Предметом дослідження є ціннісна сфера особистості учня 4-5-х класів. У статті розкрито поняття ціннісної сфери як суб‘єктивного, внутрішнього утворення, яке відіграє важливу роль у регуляційних процесах особистісного зростання. Проведено аналіз особистісних цінностей молодших підлітків, з метою зменшення адаптаційного періоду та використання дітьми всього арсеналу власних здібностей при переході з початкових до середніх класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | структурні компоненти ціннісної сфери, рефлексія, цінності, суб‘єктність, саморегуляція |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 22:23 |
Оновлення: | 05 Жовт 2016 08:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13669 |
ДСТУ 8302:2015: | Кирильчук І. В. Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 223–227. |