Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів

Кирильчук І. В. (2014) Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 223–227. ISSN 2311-8466.

[thumbnail of Kyrylchuk_2014.pdf]
Preview
Текст
Kyrylchuk_2014.pdf

Завантажити (411kB) | Preview

Анотація

Предметом дослідження є ціннісна сфера особистості учня 4-5-х класів. У статті розкрито поняття ціннісної сфери як суб‘єктивного, внутрішнього утворення, яке відіграє важливу роль у регуляційних процесах особистісного зростання. Проведено аналіз особистісних цінностей молодших підлітків, з метою зменшення адаптаційного періоду та використання дітьми всього арсеналу власних здібностей при переході з початкових до середніх класів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: структурні компоненти ціннісної сфери, рефлексія, цінності, суб‘єктність, саморегуляція
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 05 Лист 2014 22:23
Оновлення: 05 Жовт 2016 08:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13669
ДСТУ 8302:2015: Кирильчук І. В. Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 223–227.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу