Кривонос О. М. (2012) Використання метода проектів в курсі програмування. In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 29.03.2012, м. Київ.
|
Текст
Download (52kB) | Preview |
Анотація
Програмування, як розділ інформатики, спеціалізується на створенні певних алгоритмів розв’язку навчальних задач. Методика навчання програмування, що має орієнтацію на самостійність та творчість - це кропіткий процес співвідношення специфіки мов програмування, принципів побудови програм, спеціалізованих алгоритмів з методами їх засвоєння. Для актуалізації та закріплення знань, вмінь та навичок по програмуванню, зазвичай, використовують задачі, що передбачають знаходження алгоритму та його відтворення на мові програмування протягом одного заняття. Проте для підготовки висококваліфікованого, конкурентноспроможнього фахівця недостатньо обмежуватись задачами зазначеного типу - бракує умов для самостійності, пошуку, об’єм отриманих знань не знаходить свого використання в конкретних життєвих ситуаціях.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 07 Лист 2014 10:51 |
Оновлення: | 01 Вер 2015 16:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13743 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |