Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення понять.

Спірін О. М. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення понять. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України.. С. 44–46.

[thumbnail of Спірін3.pdf]
Preview
Текст
Спірін3.pdf

Завантажити (99kB) | Preview

Анотація

У первісному розумінні будь-яка науково обґрунтована технологія є однією з необхідних проміжних ланок між певною наукою та відповідним виробництвом, яка забезпечує практичну реалізованість науково-виробничої системи і результативність виробничого
процесу. Тому ІКТ можна вважати важливим компонентом переважної більшості сучасних технологій, що використовуються в різних науково-виробничих системах та галузях людської діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 07 Лист 2014 11:57
Оновлення: 15 Серп 2015 09:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13762
ДСТУ 8302:2015: Спірін О. М. Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Основні підходи до визначення понять.. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. 2010.. С. 44–46.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу