Спірін О. М., Овчарук О. В. (2010) Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Ключові характеристики ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України.. С. 46–48.
Спірін, Овчарук.pdf
Завантажити (88kB) | Preview
Анотація
Інформаційно-комунікаційна компетентність включає свідоме та
критичне застосування технологій інформаційного суспільства для роботи, навчання, відпочинку та спілкування. Вона побудована на застосуванні базових інформаційно-комунікаційних навичок: використання комп’ютерів для доступу, накопичення, вироблення, представлення та обміну даними і відомостями та для спілкування, участі в спільнотах через мережу Інтернет.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 07 Лист 2014 11:59 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:55 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13764 |
ДСТУ 8302:2015: | Спірін О. М., Овчарук О. В. Концептуальні підходи до розроблення системи інформаційно-комунікаційних компетентностей у загальній середній освіті України. Ключові характеристики ІКТ-компетентностей. 0снови стандартизації інформаційно-комунікаційних в компетентостей в системі освіти України. 2010.. С. 46–48. |