Герасимов Ю. О. (2014) Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського). Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. № 12. С. 67–80.
Preview
герасимов.pdf
Завантажити (423kB) | Preview
Анотація
Стаття розкриває науково-методичні можливості виразного читання як дієвого засобу розвитку естетичного сприймання художнього твору. Проблема послідовності та цілісності сприйняття, співвідношення чуттєвого і логічного у шкільному аналізі художнього твору розглядається крізь призму виконавського аналізу – процесу підготовки тексту до читання вголос.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | художнє сприймання, виразне читання, виконавський аналіз, логічний аналіз, партитура |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 10 Лист 2014 08:47 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13814 |
ДСТУ 8302:2015: | Герасимов Ю. О. Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського). Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. 2014. № 12. С. 67–80. |