Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського)

Герасимов Ю. О. (2014) Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського). Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. № 12. С. 67–80.

[thumbnail of герасимов.pdf]
Preview
Текст
герасимов.pdf

Завантажити (423kB) | Preview

Анотація

Стаття розкриває науково-методичні можливості виразного читання як дієвого засобу розвитку естетичного сприймання художнього твору. Проблема послідовності та цілісності сприйняття, співвідношення чуттєвого і логічного у шкільному аналізі художнього твору розглядається крізь призму виконавського аналізу – процесу підготовки тексту до читання вголос.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: художнє сприймання, виразне читання, виконавський аналіз, логічний аналіз, партитура
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 10 Лист 2014 08:47
Оновлення: 15 Серп 2015 10:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13814
ДСТУ 8302:2015: Герасимов Ю. О. Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського). Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. 2014. № 12. С. 67–80.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу