Кучерук О. А. (2014) Соціокультурний підхід до формування україномовної особистості учня основної школи. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. № 12. С. 6–14.
Preview
кучерук.pdf
Завантажити (390kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблему соціокультурного підходу до навчання мови та шляхи її розв’язання в процесі формування духовно багатої україномовної особистості школяра. На основі аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей розглянуто ключові поняття й положення соціокультурного підходу до навчання мови в основній школі, окреслено практичні аспекти застосування зазначеного підходу в системі україномовної освіти
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | соціокультурний підхід до навчання мови, культура, цінності, соціокультурне середовище, соціокультурна компетентність, лінгвометодична система |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 10 Лист 2014 08:49 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13820 |
ДСТУ 8302:2015: | Кучерук О. А. Соціокультурний підхід до формування україномовної особистості учня основної школи. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. 2014. № 12. С. 6–14. |