Халін В. В. (2014) Роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. № 12. С. 32–37.
Preview
халін.pdf
Завантажити (347kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | художня література, літературно-художнє сприймання, читацька компетентність, літературна освіта |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
| Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
| Дата подачі: | 10 Лист 2014 11:04 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 13:01 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13827 |
| ДСТУ 8302:2015: | Халін В. В. Роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. 2014. № 12. С. 32–37. |


