Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів

Халін В. В. (2014) Роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. № 12. С. 32–37.

[thumbnail of халін.pdf]
Preview
Текст
халін.pdf

Завантажити (347kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: художня література, літературно-художнє сприймання, читацька компетентність, літературна освіта
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 10 Лист 2014 09:04
Оновлення: 15 Серп 2015 10:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13827
ДСТУ 8302:2015: Халін В. В. Роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. 2014. № 12. С. 32–37.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу