Хайрулліна Ю. О. (2005) Інтеграція мистецтв у процесі художньо – естетичного розвитку учнів загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 254–256.
Preview
u1.pdf
Завантажити (112kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема використання явища педагогічної інтеграції у процесі художньо – естетичного розвитку учнів загальноосвітніх шкіл. Феномен інтеграції розглядається як педагогічна технологія та як освітній принцип.. Наведено рівні реалізації інтеграції в контексті педагогіки мистецтва.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:45 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1383 |
ДСТУ 8302:2015: | Хайрулліна Ю. О. Інтеграція мистецтв у процесі художньо – естетичного розвитку учнів загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 254–256. |