Агапова М. Б. (2006) Категоріальний аналіз поняття "професійний інтерес учнів професійно-технічних навчальних закладів". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 111–114.
Preview
06ambtnz.pdf
Завантажити (138kB) | Preview
Анотація
У статті подано категоріальний аналіз проблеми формування професійних інтересів учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі фахової підготовки, встановлено взаємозв’язок між поняттями "мотивація", "мотив", "інтерес", "професійний інтерес". Сформульовано означення професійного інтересу як основної категорії дослідження.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:38 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1393 |