Тименко В. П. (2007) Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 53–57.
Preview
72.pdf
Завантажити (132kB) | Preview
Анотація
У статті зазначено витоки концептуальних засад формування конструктивних умінь в учнів початкової школи, подано стислу ретроспективу окремих досліджень, визначено суперечності між теорією і практикою особистісно зорієнтованого навчання. Намічено педагогічні шляхи формування конструктивних умінь засобами мистецтва.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Користувач: | Т.П. Войтко |
| Дата подачі: | 28 Жовт 2008 13:45 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 18:46 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1413 |
| ДСТУ 8302:2015: | Тименко В. П. Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 53–57. |


