Вікарчук О. І. (2014) Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Економіка.Управління. нновації. № 1 (11). С. 25–36.
Preview
eui_2014_1_18.pdf
Завантажити (152kB) | Preview
Анотація
В статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства. Обґрунтовані основні моменти впливу інноваційної культури на зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура, ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура,інноваційна культура |
Класифікатор: | H Соціальні науки > HB Економічна теорія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 02 Груд 2014 07:35 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14205 |
ДСТУ 8302:2015: | Вікарчук О. І. Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Економіка.Управління. нновації. 2014. № 1 (11). С. 25–36. |