Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Функціонально-рольові позиції викладачів у процесі педагогічної взаємодії в системі післядипломної освіти

Косигіна О. В. (2014) Функціонально-рольові позиції викладачів у процесі педагогічної взаємодії в системі післядипломної освіти. Нові технології навчання. № 81. С. 81–86.

[thumbnail of наукова_стаття_(1).pdf]
Preview
Текст
наукова_стаття_(1).pdf

Завантажити (329kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 05 Груд 2014 09:28
Оновлення: 15 Серп 2015 10:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14260
ДСТУ 8302:2015: Косигіна О. В. Функціонально-рольові позиції викладачів у процесі педагогічної взаємодії в системі післядипломної освіти. Нові технології навчання. 2014. № 81. С. 81–86.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу