Косигіна О. В. (2014) Функціонально-рольові позиції викладачів у процесі педагогічної взаємодії в системі післядипломної освіти. Нові технології навчання. № 81. С. 81–86.
Preview
наукова_стаття_(1).pdf
Завантажити (329kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ольга Кравчук |
Дата подачі: | 05 Груд 2014 09:28 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14260 |
ДСТУ 8302:2015: | Косигіна О. В. Функціонально-рольові позиції викладачів у процесі педагогічної взаємодії в системі післядипломної освіти. Нові технології навчання. 2014. № 81. С. 81–86. |