Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту

Карпюк О. А. (2014) Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту. Наукові праці Національного університету харчових технологій. Т. 20, № 2. С. 146–152.

[thumbnail of Стаття Карпюк КИБИТ.pdf]
Preview
Текст
Стаття Карпюк КИБИТ.pdf

Завантажити (316kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації застосування розглянутих методик.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освітній менеджмент, якість освітніх послуг, моделі оцінки якості освіти, GAP аналіз, модель виправданих очікувань, модель зменшення пізнавального дисонансу, трьох факторна модель якості послуг.
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 09 Груд 2014 21:05
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14426
ДСТУ 8302:2015: Карпюк О. А. Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту. Наукові праці Національного університету харчових технологій. 2014. Т. 20, № 2. С. 146–152.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу