Карпюк О. А. (2014) Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту. Наукові праці Національного університету харчових технологій. Т. 20, № 2. С. 146–152.
Preview
Стаття Карпюк КИБИТ.pdf
Завантажити (316kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації застосування розглянутих методик.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | освітній менеджмент, якість освітніх послуг, моделі оцінки якості освіти, GAP аналіз, модель виправданих очікувань, модель зменшення пізнавального дисонансу, трьох факторна модель якості послуг. |
Класифікатор: | H Соціальні науки > HG Фінанси |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Наталія Юріївна Бальчук |
Дата подачі: | 09 Груд 2014 21:05 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14426 |
ДСТУ 8302:2015: | Карпюк О. А. Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту. Наукові праці Національного університету харчових технологій. 2014. Т. 20, № 2. С. 146–152. |