Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетинг інтелектуального капіталу

Карпюк О. А. (2013) Маркетинг інтелектуального капіталу. Журнал «Наукові праці НУХТ». № 53. С. 186–193.

[thumbnail of НУХТ №-53-pos.pdf]
Preview
Текст
НУХТ №-53-pos.pdf

Завантажити (495kB) | Preview

Анотація

У статті зроблено спробу аналізу понятійного апарату термінів «маркетинг
знань», «маркетинг інтелектуального капіталу» та їх складових елементів.
Розглянуто методи оцінки інтелектуального капіталу компанії, сформовано
комплекс маркетингу для сфери освіти як з позиції продавця, так і споживача.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг інтелектуального капіталу, маркетинг знань і освіти, комплекс маркетингу, маркетинг організаційного капіталу, маркетинг споживацького капіталу, методи оцінки інтелектуального капіталу.
Класифікатор: H Соціальні науки > HG Фінанси
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 09 Груд 2014 14:05
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14429
ДСТУ 8302:2015: Карпюк О. А. Маркетинг інтелектуального капіталу. Журнал «Наукові праці НУХТ». 2013. № 53. С. 186–193.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу