Кльоц Л. А. (2014) Гіперактивність як медико-психологічна проблема. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової школи : збірник науково-методичних праць. С. 261–266.
Preview
Гіперактивність стаття Кльоц.pdf
Завантажити (227kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
| Користувач: | Ольга Кравчук |
| Дата подачі: | 13 Груд 2014 15:00 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 14:03 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14551 |
| ДСТУ 8302:2015: | Кльоц Л. А. Гіперактивність як медико-психологічна проблема. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової школи : збірник науково-методичних праць. 2014. С. 261–266. |


