Харченко Т. Г. (2007) Ідеї гуманізму в епоху французького Відродження. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 68–71.
Preview
07ktgefv.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
У статті зроблено спробу дослідити, як змінювалися педагогічні й філософські погляди французьких учених на проблему формування людини та на роль освіти в її становленні як вільної, всебічно розвинутої особистості в епоху французького Відродження.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 12:09 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1482 |
ДСТУ 8302:2015: | Харченко Т. Г. Ідеї гуманізму в епоху французького Відродження. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 68–71. |