Харченко Т. Г. (2007) Ідеї гуманізму в епоху французького Відродження. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. pp. 68-71.
Preview
07ktgefv.pdf
Download (122kB) | Preview
Abstract
У статті зроблено спробу дослідити, як змінювалися педагогічні й філософські погляди французьких учених на проблему формування людини та на роль освіти в її становленні як вільної, всебічно розвинутої особистості в епоху французького Відродження.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) |
| Depositing User: | Л.М. Веселовська |
| Date Deposited: | 28 Oct 2008 14:09 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 18:52 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1482 |
| ДСТУ 8302:2015: | Харченко Т. Г. Ідеї гуманізму в епоху французького Відродження. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. pp. 68-71. |


