Чемерис О. А. (2012) Елементи особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з проективної геометрії. Інше. ЖДУ ім. І. Франка, Професійна педагогічна освіта: особистісно-орієнтований підхід.
ст_королюк.pdf
Завантажити (649kB) | Preview
Анотація
Завдання формування особистості передбачають як головний критерій успішності навчання не лише знання, уміння, навички, функціональну підготовленість до виконання певних видів діяльності, але й виховання особистісних якостей: професійної спрямованості, суспільної активності, творчих умінь і здібностей, емоційної сфери. У зв’язку з цим значно підвищується роль навчання в особистісному розвитку і становленні людини, в наданні їй допомоги у розв’язанні життєвих проблем, самовизначенні й самореалізації. Таким чином, змінюється підхід до навчання в суспільстві, його соціальний зміст, характер, цілі і завдання, технології, стосунки учасників навчального процесу.
Тип ресурсу: | Звіт (Інше) |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 3736 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2015 13:04 |
Оновлення: | 21 Січ 2015 13:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15053 |