Савинець Н. П., Іванчук Г. І. (2007) З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 86–88.
Preview
07snpmpk.pdf
Завантажити (106kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито значення початкової дизайн-освіти, виділено нереалізовані можливості уроків математики щодо формування навичок графічного проектування, розвитку просторового сприймання та уяви. Подано результати аналізу українських і німецьких підручників із математики та практичного застосування системи завдань для формування дизайнерських умінь і навичок на уроках математики в початкових класах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 12:01 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1527 |
ДСТУ 8302:2015: | Савинець Н. П., Іванчук Г. І. З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 86–88. |