Електронна бібліотека Житомирського державного університету

З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах

Савинець Н. П., Іванчук Г. І. (2007) З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 86–88.

[thumbnail of 07snpmpk.pdf]
Preview
PDF
07snpmpk.pdf

Завантажити (106kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито значення початкової дизайн-освіти, виділено нереалізовані можливості уроків математики щодо формування навичок графічного проектування, розвитку просторового сприймання та уяви. Подано результати аналізу українських і німецьких підручників із математики та практичного застосування системи завдань для формування дизайнерських умінь і навичок на уроках математики в початкових класах.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 25 Лист 2008 12:01
Оновлення: 14 Серп 2015 15:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1527
ДСТУ 8302:2015: Савинець Н. П., Іванчук Г. І. З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 86–88.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу