Вікарчук О. І. (2013) Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.. Т. 18, № 2. С. 33–40.
Preview
Інноваційна_культура_як_ідеологія_упр-ня_діловою_актовністю_під-ва.pdf
Завантажити (344kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура, інноваційна культура. |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 03 Лют 2015 09:34 |
Оновлення: | 03 Лют 2015 09:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15273 |
ДСТУ 8302:2015: | Вікарчук О. І. Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.. 2013. Т. 18, № 2. С. 33–40. |