Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства

Вікарчук О. І. (2013) Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.. Т. 18, № 2. С. 33–40.

[thumbnail of Інноваційна_культура_як_ідеологія_упр-ня_діловою_актовністю_під-ва.pdf]
Preview
Текст
Інноваційна_культура_як_ідеологія_упр-ня_діловою_актовністю_під-ва.pdf

Завантажити (344kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура, інноваційна культура.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 03 Лют 2015 09:34
Оновлення: 03 Лют 2015 09:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15273
ДСТУ 8302:2015: Вікарчук О. І. Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.. 2013. Т. 18, № 2. С. 33–40.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу