Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості формування інноваційної культури підприємства

Вікарчук О. І. (2013) Особливості формування інноваційної культури підприємства. Вісник соціально-економічних досліджень.. № 1 (48). С. 52–56.

[thumbnail of Особливості_формування_інноваційної_культури_підприємства.pdf]
Preview
Текст
Особливості_формування_інноваційної_культури_підприємства.pdf

Завантажити (304kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито сутність і особливості формування інноваційної культури та підтверджено її значення в розвитку інноваційної діяльності підприємства. Визначено роль і місце інноваційної культури у процесі реалізації інноваційної стратегії розвитку підприємства. Виділено основні завдання і принципи формування ефективної інноваційної культури.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інноваційна культура, функції інноваційної культури, підприємство.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 04 Лют 2015 13:30
Оновлення: 04 Лют 2015 13:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15314
ДСТУ 8302:2015: Вікарчук О. І. Особливості формування інноваційної культури підприємства. Вісник соціально-економічних досліджень.. 2013. № 1 (48). С. 52–56.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу